Blog Transportowy działa od 2009 roku. Jest poświęcony środkom transportu. Przeważają autobusy, ale nie brakuje także pojazdów szynowych, ciężarówek i trolejbusów. Jest tu także miejsce na wyjątkowe osobówki oraz teksty o samolotach i pływających środkach transportu. Autor w niniejszym blogu nie reprezentuje żadnej firmy i instytucji. Notki są wzbogacane informacjami prasowymi nadsyłanymi przez producentów. Nowy adres, pod którym publikowane są najnowsze wpisy to: www.blogtransportowy.eu.
Google+
Blog > Komentarze do wpisu
Dzień Kolejarza 2014 w Krakowie (2)

Kontynuuję relację z Dnia Kolejarza 2014 w Krakowie. Ostatnio (link) przedstawiłem ekspozycję PKP Cargo i PKP Energetyka. Teraz zapraszam do obejrzenia taboru pokazanego przez Przewozy Regionalne. Ten przewoźnik 7 grudnia 2014 zaprezentował trzy pojazdy. Najmniejszy z nich to wagon motorowy EN81-006, produkt firmy PESA Bydgoszcz, rocznik 2007. Za nim ustawiono dwa pojazdy wyprodukowane przez nowosądecki NEWAG. Nowiutki Impuls, czyli EN63-004 (rocznik 2014) i nieco starszy Pociąg Papieski, EN61-001 (rocznik 2006). Ten drugi niestety już bardzo zużyty i zaniedbany. Owszem, był przez pewien czas bardzo intensywnie eksploatowany, ale to nie znaczy, że można go tak zapuścić. Kubeł ciepłej wody, szmata i naprawdę dałoby się wyczyścić brudne elementy plastikowe, podłogę. Przyznam, że nie spodziewałem się, że pojazd urastający w pewnych kręgach do roli symbolu religijnego może tak wyglądać.

 

EN61-001, Pociąg Papieski, Przewozy Regionalne

EN61-001, Pociąg Papieski, Przewozy Regionalne

EN61-001, Pociąg Papieski, Przewozy Regionalne

 EN61-001, Pociąg Papieski, Przewozy Regionalne  EN61-001, Pociąg Papieski, Przewozy Regionalne

 EN61-001, Pociąg Papieski, Przewozy Regionalne  EN61-001, Pociąg Papieski, Przewozy Regionalne

EN61-001, czyli Pociąg Papieski.

 

Impuls, EN63-004, Przewozy Regionalne

Impuls, EN63-004, Przewozy Regionalne

Impuls, EN63-004, Przewozy Regionalne

Impuls, EN63-004, Przewozy Regionalne  Impuls, EN63-004, Przewozy Regionalne

Impuls, EN63-004, Przewozy Regionalne  Impuls, EN63-004, Przewozy Regionalne

Impuls, EN63-004, Przewozy Regionalne  Impuls, EN63-004, Przewozy Regionalne

Impuls eksploatowany przez Przewozy Regionalne, czyli EN63-004.

 

 EN81-006, Przewozy Regionalne

 EN81-006, Przewozy Regionalne

EN81-006, Przewozy Regionalne  EN81-006, Przewozy Regionalne

EN81-006, czyli najmniejszy element ekspozycji Przewozów Regionalnych.

 

W dalszej części relacji tabor wystawiony przez PKP Intercity - link.

 

 Wpisy poświęcone autobusom

Blog Transportowy na Facebooku

poniedziałek, 12 października 2015, lukaszwoblog
Tagi: PESA EN81 newag